Selasa, 7 Februari 2012

HaTi Ku

Kata org .. segala yg brlaku ada hikmah d sebaliknya ...
alhamdulillah sesungguhnya ia benar...
segala pengalaman... pengajaran d masa lalu ku jd kan iktibar buat ku mengenal erti perhubungan sesama manusia ... 
aku tidak perna mgharapkan lebih daripada apa yg aku miliki ... maafkan aku .. kekadang aku suka mgguji hati n perasaan 0rg lain ... aku ingin tahu sejauh mana keperibadian dia dlm prhubungan sesama manusia .. trnyata ada kalanya ego mguasai diri ... trpulang... apa pun penilaian or anggap org lain pada ku ... namun aku punya prinsip dalam perhubungan ... klu nak menilai sesorg kita kena jd 0rg lain ... itu la yg aku pelajari dalam mengtahui sapa org itu sebenarnya ... 

Ermm malam semakin larut ... makanan d pinggan pun dah habis .... 
tp hubby masih lagi mend0wnlod lagu kegemarannya d 4share ... apa lg nak tulis ya ... bah nanti2x lg la aku sambung coretan ku ni ....
ASSALAMUALAIKUM ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan