Khamis, 18 Ogos 2011

RENUNGAN KU

salam ramadhan .... aku hadir lgi d cni tu meluahkan apa yg aku terfikir skrg ni ... sejak 2 menjak ni aku slalu merenung keadaan sekeliling ku .... byk yg aku pikir kan ... namun payah tuk aku luahkan ... tp yg trlintas d pikiran ku skrg ... MENGAPA 0RG TERLALU CEPAT BERUBAH ...dulu semasa aku mula mgenali hamba Allah ni ... terdetik d hati ku ... masih ada lg hamba Allah yg baik seperti dia ... masa tu dia baru saja memulakan perniagaannya ... dan khidmat kami masih d perlukan ... skrang .. setelah dia buka perniagaan baru ... perniagaan lamanya se0lah2x d ketepikan ... dan skrg dia sudah berubah dan mula bersikap meninggi diri ... ntah la napa dia b0leh berubah jd bgtu ... mgkin kerna dia dah merasa senang dgn rezeki yg ALLAH berikan padanya ... INGAT LA WAHAI HAMBAH ALLAH ... SESUNGGUHNYA REZEKI ALLAH ITU B0LEH SAJA DIA RAMPAS KEMBALI PADA BILA2X MASA DGN SEKELIP MATA SAHAJA ... DAN BERINGATLAH ... KEHIDUPAN KITA UMPAMAH R0DA .... HUKUM KARMA PASTI ADA ...

Ya Allah, sempurnakanlah bagianku di bulan ini dengan berkahnya, permudahlah jalanku untuk meraih karunianya, dan janganlah Kau halangi diriku untuk menerima kebaikannya, wahai Penunjuk jalan atas kebenaran yang nyata permudahkanlah segala urusan ku di dunia dan akhirat ... amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan