Isnin, 1 Ogos 2011

Dunia Baru Ku

1hb 0g0s kita mula berpuasa... RAMADHAN AL MUBARAK kembali lg ... AHLAN YA RAMADHAN... bulan yg penuh keberkatan, bulan yang mulia, bulan yg penuh pahala.... dan d bulan ni jg ... 1 lgi dunia baru brmula dlm hidup ku .... aku trlibat dlm dunia penyiaran selaku DJ ...menjadi DJ di UTARAFM.NET .. dunia ni telalu baru buat ku ... pertama kali berkeudara .. tlalu lucu ku rasa ... terlalu gugup bercakap ... aku ni sbenarnya s0rg yg byk ckp ... tp bila bertugas pertama kali mnjadi dj ... hahahaha baru ku tahu aku ni pandai jg gugup.. semua jari ku sejuk ... wlupun bgitu .. aku bersyukur kerna ada jg sahabat2x yg sudi bagi s0k0ngan n kata2x semangat buat ku ... TERIMA KASIH BUAT DJ LUGU, DJ 0YEN, DJ JINMANIS, DJ JINNAKAL, DJ SECRET, DJ SIPUT, DJ RUMPUT, DJ LIGONG N SEMUA DJ UTARAFM JASA KALIAN SENTIASA KU KENANG  .. TERIMA KASIH JG SAHABAT2X KU SABARIYA@SS, ARIP, EMUT, MAX, ARUN, LUNA DAN RAMAI LAGI... KATA2X KALIAN MNJADI INSPIRASI BUAT KU ... N TERIMA KASIH YG TAK TERHINGGA BUAT DJ LUGU N DJ 0YEN KERANA MEREKA BERDUA NI LA AKU D GELAR DJ ... JG BUAT SUAMI KU YG TERSAYANG CASTELL0_YUS ... YG SENTIASA MEMBERI S0K0NGAN N GALAKAN TUK AKU TERUS BERUSAH N MEMPERBAIKI DIRI ...sbb dunia DJ ni betul2x dunia yg baru buat ku.... harap 1 ari nanti aku dapat menjd DJ terbaik walaupun hanya d RADIO 0NLINE SABAHAN UTARAFM.NET ... MACAM BIASA JG BAH .... L0VE YOU ALL ....

4 ulasan:

  1. tiada yang mustahil jika betul2 ada usaha untuk melakukan..gugup itu soal lain kerana setiap DJ mengalami situasi yang sama malah sia sendiri tidak boleh bercakap langsung..terketar ketar ketika mula2 mendj dulu..apa2 pun teruskan usaha,simpan keyakinan..pasti ko buli melakukannya..

    BalasPadam
  2. do not worry we will supporting u, go go... dont worry be happy cash n carry touch n goo

    BalasPadam
  3. nahhh...sama...hehe...apa pn..usaha dan minat itu penting..kalau suda ada minat,jan d kasi lama...kasi carry on...kalau suda berminat pn,apa lg..jan tunggu lama2...terussss kasi on semua...USAHA itu penting...itu laitu kunci segala-galanya..sia pn sama juga,seperti apa yg d nytakan oleh c DJ Lugu....first time menDJ pn,mmg akan rasa lain n baru...tp,kalau suda ada usaha untuk memperbaikinya,tidak mustahil kau akan melangkah ke satu anjakan paradigma yg sgt besar...saya akan cuba membantu kalau khidmat diperlukan...kita sama2 blajar...dan jgn takut utk mencuba sesuatu yg baru,yg boleh merealisaikan ko pnya impian,matlamat,n ko pnya kepuasan dlm apa jua skali pn yg ko buat...all the best..Macam Biasa Juga Bah !!.. (^_^)v

    BalasPadam